.
  • Volkswagen ramane fruntaş la comunicare, calitate, satisfactie si recomandari

    Dacă, din punctul de vedere al calităţii, brandurile fruntaşe din categoria auto pot răsufla liniştite, deoarece al patrulea val al studiului BrandRate nu aduce modificări, în privinţa satisfacţiei, podiumul este uşor schimbat în comparaţie cu ediţia anterioară a sondajului realizat de Reveal Marketing Research, cu susţinerea Smart Corporation Group.


    Practic, mărcile germane de autoturisme monopolizează prima parte a topului calităţii. Astfel, de la prima poziţie - ocupată, în continuare, de Volkswagen (29,06) - până la locul al cincilea nu există modificări: Mercedes (27,72), BMW (27,03), Audi (22,55) şi Opel (4,87). Poziţia a şasea aduce şi prima modificare: Skoda are un salt de o poziţie şi un indice în creştere uşoară, până la 4,25.



    Continuarea pe http://standard.money.ro


    Topul primelor trei poziţii, după indicele vizibilităţii, rămâne neschimbat: Dacia (76,06), Volkswagen (30,72) şi BMW (22,69).

    Şi în ceea ce priveşte indicele comunicării, primele cinci poziţii rămân neschimbate: Volkswagen (25,79), Audi (18,82), BMW (17,30), Mercedes (13,86) şi Opel (8,18).


    Continuarea pe http://standard.money.ro


    Dacă Volkswagen (33,34) rămâne lider în recomandările respondenţilor la studiu, Audi primeşte două poziţii la cel de-al patrulea val BrandRate şi ajunge, în acest fel, de pe locul al patrulea chiar pe poziţia secundă, cu un indice de 15,78, mai mare faţă de cel înregistrat la ediţia anterioară, respectiv de 14,09.


    Continuarea pe
    http://standard.money.ro


    Felicit pe aceasta cale toti colegii din reteaua Volkswagen Romania pentru aceste rezultate superbe!

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.