.
-
A face sau a nu face Direct Mailing?
In peste 3 ani de marketing efectiv am efectuat, pot spune, zeci de campanii de direct mailing, dedicate campaniilor de vanzari pentru marcile Audi, Volkswagen si Volkswagen Autovehicule Comerciale, domeniul in care activez fiind comertul auto, in speta lucrez in cadrul distribuitorului Volkswagen si Audi Scorpion.
Esantioanele acestor actiuni de DM erau cuprinse intre 100 (minim) si 5.000 de destinatari, iar actiunile erau urmate de un follow-up telefonic, la o saptamana, efectuat de catre colegii de la vanzari. Functie de marca si modelul promovat faceam si targetarea publicului tinta (persoane fizice/persoane juridice, actiuni dedicate PFA-urilor, firmelor de distributie, constructorilor, Top Companies, etc.). Actiunile de DM, din experienta proprie, le impart in actiuni de fidelizare (felicitari aniversare, felicitari de sarbatori, oferte de service, piese si accesorii pentru clientii existenti) si actiuni de castigare de clienti noi (oferte modele auto, etc.)
Prima actiune de DM imi amintesc ca am desfasurat-o in primele zile de la angajare in departamentul de marketing, pe la inceputul lui 2006, catre 2.500 de firme din Vrancea si 2.500 din judetul Buzau. Stiu ca biroul meu era plin de plicuri, asezate haotic in teancuri mai peste tot, iar cateva nopti la rand am visat procesul mecanic de introducere a ofertelor in plicuri, lipire si timbrarea acestora.
Continuarea o gasiti pe www.adquest.ro
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
stii? exista niste masini speciale care tiparesc, pliaza si baga hartiile in plic :D
Numai bine!