.
  • Volkswagen se impune pe pietele internationale de automobile

    · Volumul livrarilor marcii Volkswagen din luna mai s-a majorat cu 10,2 procente in comparatie cu anul precedent
    · Directorul de vanzari al concernului, Wittig, a afirmat: „Nu exista tendinte de imbunatatire pe pietele globale“

    Wolfsburg/ Focsani, 13 iunie 2009 – In luna mai, Volkswagen s-a remarcat printr-o usoara crestere a volumului de livrari de 1,5 procente, contrar tendintei de piata, ceea ce i-a permis sa isi extinda pozitia pe pietele internationale de automobile si sa se impuna. In total, au fost comercializate 556.700 autovehicule (mai 2008: 548.500)*. In primele cinci luni ale anului curent au fost livrate astfel clientilor 2,49 milioane autovehicule (ianuarie - mai 2008: 2,68; -7,0 procente)**.
    La nivel mondial, piata autovehiculelor a inregistrat o scadere de aproximativ 20 de procente din ianuarie si pana in mai. „Prin gama noastra de produse puternice si noi, precum si prin valorile ridicate de revanzare a autovehiculelor rulate in comparatie cu alti producatori, beneficiem de un argument suplimentar de vanzare, ceea ce ne permite sa ne detasam in anumita masura de scaderea dramatica inregistrata pe piata mondiala. In ansamblu, profitam de pozitia noastra puternica in Germania, Brazilia si China“, a declarat directorul de vanzari al concernului Detlef Wittig vineri la Wolfsburg. „Cu toate acestea, pe pietele mondiale de automobile, cu exceptia Chinei, nu se remarca tendinte de redresare a situatiei. Nu este foarte clar daca am ajuns la limita inferioara“, a completat Wttig.

    In luna mai, volumul livrarilor pentru marca Volkswagen s-a majorat cu 10,2 procente
    Marca Volkswagen a obtinut un rezultat foarte imbucurator in acest mediu dificil: In luna mai, marca principala, cu un volum de livrari de 351.000 (318.500) autoturisme, a inregistrat o crestere de 10,2 procente. La mare cautare s-au aflat, printre altele, modelele Tiguan si Golf, comercializate in numar ridicat, precum si modelele Lavida, Passat Lingyu, Jetta si New Bora care se bucura de un succes deosebit in China. In Germania, rata de crestere a fost de 53,9 procente, cu 71.400 autoturisme. In China au fost comercializate 98.900 (67.300) autovehicule, ceea ce reprezinta o crestere de 46,9 procente.
    Pentru primele cinci luni din anul 2009, cu un volum de livrari de 1,57 (1,57; -0,4 procente) milioane autovehicule, s-a constatat o usoara reducere a volumului de livrari.

    Audi, Škoda si SEAT cu o usoara scadere pe piata generala
    In luna mai, Audi si Škoda au inregistrat scaderi de pana in zece procente (ceea ce inseamna un rezultat mai bun in raport cu scaderea de 20 de procente survenita pe piata mondiala). Audi a inregistrat o scadere de 6,1 procente, cu un numar de 82.800 (88.200) autovehicule comercializate. Rezultate imbucuratoare in domeniul vanzarilor au fost obtinute cu modelele A3, A4 Avant, A5 Coupé si Q5. In Europa de Vest, gratie cresterii cotei de piata, marca a atins pozitia de lider, fiind marca premium cu cel mai mare succes.
    In SUA, Audi si-a imbunatatit pozitia pe piata modelelor premium cu doua puncte procentuale, detinand o cota de 8,8 procente. In China, marca a atins din nou cifre record si, cu 12.500 de unitati vandute, a depasit cu 27,8 procente rezultatele din anul precedent. Marca ceha Škoda a livrat 59.600 (64.300; -7,3 procente) autoturisme. O crestere foarte importanta de 65 de procente la 16.700 autovehicule a fost inregistrata in aceasta perioada in Germania. Si in China, cu 7.700 de unitati comercializate, marca a inregistrat o crestere semnificativa de 56 de procente. Pe piata din Germania, SEAT a profitat de prima de casare, obtinand o crestere a volumului de unitati vandute de 113 procente, la 7.100 unitati. In ansamblu, SEAT a inregistrat in luna mai o scadere a rezultatului de vanzari cu 10,4 procente, cu 31.600 (35.300) autovehicule comercializate.

    Regiunile se dezvolta diferit – Crestere semnificativa in Germania si China
    Problemele de pe piete globale de automobile au condus la o evolutie cu diferente semnificative in regiunile individuale de vanzare. Cresteri semnificative au fost inregistrate de conceptul Volkswagen pe pietele importante reprezentate de Germania si China. Pe piata originara, volumul livrarilor s-a majorat cu 36,0 procente, la 127.100 (93.400) autoturisme. Pe aceasta piata s-au mentinut in mod pozitiv efectele primei de casare. In China, cu 119.200 (82.100) autoturisme comercializate, s-a inregistrat chiar o crestere a vanzarilor cu 45,2 procente in comparatie cu luna respectiva din anul precedent. In Brazilia, Volkswagen a inregistrat o crestere de aproximativ 4 procente. In Europa, Volkswagen a livrat in total 303.400 (324.100; -6,4 procente) unitati. In aceasta zona s-a remarcat situatia nefavorabila de piata, in special din Spania si din tarile din Europa Centrala si de Est.
    In America de Sud, concernul a comercializat in luna mai 65.000 (67.300; -3,5 procente) autoturisme, pe o piata cu o scadere cu 13 procente. In America de Nord au fost livrate 42.200 (47.200) de unitati. Aceasta cifra corespunde unei scaderi de 10,7 procente, pe o piata de ansamblu cu o depreciere de 32 procente. Pe de alta parte, regiunea Asia/Pacific s-a dezvoltat pozitiv, in special ca urmare a succeselor inregistrate in China. In conditiile unei cresteri de piata de 5 procente, Volkswagen, cu 130.600 (94.500) autoturisme livrate, a inregistrat o dezvoltare de aproximativ 39 procente.

    *fara Scania
    **fara Scania, inclusiv Volkswagen Autovehicule Comerciale – camioane si autobuze pentru ianuarie/februarie 2009




    Sursa: Porsche Romania / Scorpion

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.