.
  • Revista AD MAGAZIN Vrancea se relanseaza in varianta de tipar clasic

    Lansata in 2008, dupa cateva modificari de structura manageriala, revista AD Magazin a fost perceputa ca un standard in business-ul local. Piata, la acel moment, era impartita intre DADAlog si Adrese Utile, doua branduri locale, fara sustinerea unui trust de presa, dar care s-au impus mai ales in lipsa concurentei si a cunoasterii de catre manageri a unor valori.

    Totusi, tot respectul pentru cei doi jucatori de pe piata. Au fost acolo inaintea noastra si s-ar putea spune ca sunt mai buni cunoscatori ai mediului de afaceri local. Horia Raicu, manager Adrese Utile este cunoscut pentru cei mai bine de 10 ani de cand lucreaza in domeniu cu multa pasiune si in care a editat zeci de titluri (cataloage si ghiduri cu continut publicitar). Laris Boboc este cunoscut pe plan local ca un manager puternic si cu rezultate notabile, dar in relatia cu clientii este “obtuz” (dupa cum imi marturisea mie un client de-al dansului), iar revista pe care o editeaza este batraneasca si din ce in ce mai subtire. De ce il crede lumea obtuz? Pentru ca niciodata nu a dat un centimentru in plus

    fata de ce a platit unui advertiser (cumparator de spatiu publicitar), este extrem de fixist cu privire la platile clientilor, ironizeaza revista AD Magazin si si-ar dori exclusivitate permanenta la advertiseri.

    De curand mai exista un jucator pe piata de publishing local: InCity, o revista la care mai trebuie lucrat mult la grafica si distributie.

    Pana una alta, noi, AD Magazin anuntam ca revista noastra revine pe piata dupa o pauza de doua editii, isi va audita permanent tirajul (nu o data pe an precum cei de la DADAlog). De asemenea, anuntam un numar de pagini constant cu 15-20% mai mare decat concurenta si un continut editorial la nivel de presa scrisa de business.


    Articolul intreg il gasiti aici.

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.