.
-
Premiera mondială a noului Polo la Salonul Auto de la Geneva
* Noua versiune a modelului cu cel mai mare succes la clasa compactă
* Disponibil în Germania de la un preţ de 12.150 euro
* Polo BlueMotion cu 3,8 litri şi 96 g/km CO2
Focsani, 04 martie 2009 – Este momentul pentru lansarea noului Polo: Acest bestseller, care s-a vândut în milioane de exemplare, va fi lansat cu un aspect şi o tehnologie complet nouă şi o calitate unică. În mod consecvent, Volkswagen, prin modelul său din clasa compactă a anului 2009, respectă cerinţele ridicate impuse de piaţa actuală a automobilelor şi face în acest sens un pas înainte. Cele mai ecologice şi mai economice motoare, asociate cu un design inteligent, impun noi standarde la modelul Polo din cea de-a cincea generaţie.
„Am preluat conceptul suveran al modelului Golf la clasa mai mică. Pentru a asigura un preţ de bază redus, designerii, proiectanţii şi producătorii au cooperat într-o manieră unică până în prezent. Nu va exista un alt model în această clasă care să beneficieze de dezvoltarea şi calitatea oferită de noul Polo“, subliniază prof. dr. Martin Winterkorn, preşedintele consiliului de administraţie al Volkswagen AG, vorbind despre filozofia noului Polo.
Astfel, măsurile de siguranţă disponibile pentru Polo au fost adaptate pentru a asigura un nivel de cinci stele la testele EuroNCAP. Versiunea Polo Europe Edition va beneficia în producţia de serie de programul electronic de stabilitate ESP cu sistem de asistenţă la pornirea în rampă, o gamă foarte eficientă de airbarguri, inclusiv airbag combinat la nivelul capului şi al toracelui, precum şi tetiere de protecţie împotriva traumatismelor produse prin impact (pentru locurile din faţă), trei tetiere pentru locurile din spate, precum şi sisteme de prindere Isofix pentru scaunele de copii.
Valorile tehnice optime oferite de noul Polo sunt asigurate graţie noilor propulsoare TDI şi TSI, precum şi a cutiei de viteze cu dublu ambreiaj (DSG) cu 7 trepte, rezultând la numeroase niveluri de putere valori reduse semnificativ cu privire la consumul de carburant şi la emisii. În acest context, se remarcă noul propulsor 1.2 TSI.
Motorul cu injecţie directă pe benzină, cu patru cilindri şi turbină de supraalimentare, dezvoltă 77 kW / 105 CP şi consumă numai 5,5 litri de carburant la 100 kilometri (129 g/km CO2).
În ansamblu, pentru noul Polo vor fi disponibile în primul an şapte motoare – patru pe benzină şi trei diesel – cu un volum de putere cuprins între 44 kW / 60 CP până la 77 kW / 105 CP. Potenţialul oferit de noile motoare TDI este demonstrat cu titlu reprezentativ de modelul Polo 1.6 TDI cu 66 kW / 90 CP: În versiunea Polo BlueMotion, se remarcă prin consumul mediu de 3,8 litri la 100 kilometri şi emisii de 96 g/km CO2 fiind în prezent modelul cu cinci locuri cu cel mai redus consum şi cu cel mai mic nivel de emisii de noxe din lume.
Modelul Polo al anului 2009 a fost dezvoltat din punct de vedere al aspectului cu transpunerea integrală în practică a principiilor noului concept de design al Volkswagen: clar, impunător şi matur. Creşterea semnificativă pe lăţime, cu reducerea concomitentă a înălţimii, asigură un raport nou, mai dinamic, între proporţii, şi oferă spaţiu pentru cinci persoane. Designul este marcat de linii bine definite, precise, fără ornamente de stil care să fie depăşite foarte repede. Şi interiorul complet al noului Polo a fost modificat integral, cu aplicarea principiilor de ergonomie ideală, fiind preluate şi instrumente de bord cu lumină albă de fundal a afişajului, orientate din punct de vedere stilistic în funcţie de soluţia aplicată pentru Golf. La noua generaţie a modelului Polo este afişată digital şi cantitatea de carburant disponibilă. Se remarcă şi consola centrală orientată mai bine către şofer. La capitolul comenzilor principale se disting noile sisteme radio şi cele de radionavigaţie, de exemplu RNS 310 cu Touchscreen.
Ca urmare a volumului ridicat al cererilor, noul Polo poate fi rezervat începând cu luna iunie 2009. În Germania, va fi disponibil la un preţ de pornire de 12.150 euro (pentru versiunea cu trei uşi).
Sursa: Porsche Romania / Scorpion
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: