.
-
Noul Golf este mai economic decat predecesorul sau: motorul de baza consuma mai putin cu 0.5 litri.
6.4 litri la 100 de kilometri pentru un motor pe benzina de 80 CP.
Noul Golf, cu motorul de 1.4/80CP consuma considerabil mai putin decat predecesorul sau. Consumul motorului pe benzina a fost redus, in medie, la 6,4 litri.
"Este de departe cel mai vandut motor de Golf: aproximativ 20 la suta din clienti aleg motorul pe benzina cu 80 CP." spune Sebastian Vlasceanu, directorul de marketing Volkswagen.
Inginerii Volkswagen au putut, din nou, sa reduca substantial consumul noului Golf. Acest lucru a fost posibil prin optimizarea sistemului de injectie, a supapelor revizuite, si imbunatatirii sistemului de management al motorului. Desigur, acest motor de baza indeplineste normele de poluare EURO5.
Aceasta reducere a consumului de carburant este doar un exemplu al performantelor noului Golf.
Siguranta noului Golf a fost demostrata in cele mai recente teste EuroNCAP: un fenomenal rezultat de 36 puncte din 37 posibile si cinci stele pentru protectia ocupantilor. Patru stele pentru protectia copiilor cu 41 de puncte. Trei stele pentru protectia pietonilor si este astfel, masina cu una din cele mai bune niveluri de protectie pietonale disponibile.Modelul Golf este comercializat in varianta standard cu un pachet impecabil de caracteristici de siguranta. Din punct de vedere al sigurantei pasive, sunt incluse caroseria perfectionata (cu noile ranforsari din zona usilor si protectia sporita a pietonilor), sapte airbaguri, inclusiv airbag pentru genunchi la sofer si un sistem patentat de protejare a capului pentru sofer si pasagerul din fata (WOKS). In cazul in care autovehiculul este echipat cu airbaguri laterale spate (optional), modelul Golf este primul autovehicul Volkswagen care dispune de detectie automata de cuplare a centurii din spate.
Sursa: Porsche Romania / Scorpion
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: