.
  • Adevarata poveste a clipului TV care a fermecat o intreaga generatie - 'Audi - Trambulina'



    Trambulina de schi escaladata de un Audi 100 cu propriile sale eforturi.

    In ultimii 25 de ani, Audi a incredintat realizarea unei intregi serii de spoturi TV de neuitat cu scopul de a mentine constiinta publicului privind misticul quattro si puterea de atractie exercitata de acesta.



    Ideea spotului publicitar cu trambulina de schi a luat nastere in 1986 la agentia de publicitate BBDO din Düsseldorf, Germania. La testul efectuat pe un ghetar din Tyrol, Audi 100 s-a dovedit capabil de a urca o panta de 39 de grade. Trambulina de schi a fost gasita intr-un final in Kaipola, Finlanda, unghiul de inclinatie al acesteia fiind de 37,5 grade - altfel spus, o panta de 80 la suta - o provocare putin mai usoara.

    Masina a fost ridicata pe platforma de lansare a trambulinei de schi cu ajutorul unei macarale. Acolo aceasta a fost securizata in trei moduri diferite: un cablu de otel ascuns, un sistem de franare instalat in fata si o plasa de siguranta aflata sub platforma de lansare. In cele din urma, pilotul profesionist de curse Harald Demuth, care condusese modelul quattro pe parcursul carierei sale, nu a avut nevoie de nici unul dintre acestea. Acesta a condus fara efort modelul Audi spre platforma superioara a trambulinei de schi, fara a avea o imagine de ansamblu deoarece partea din fata a masinii era bineinteles orientata spre cer.

    Spotul final a scaldat conceptul publicitar Audi intr-o lumina calda si binevoitoare de care mai beneficiaza si la ora actuala. Strategia generala a fost, si mai este inca, strict concentrata pe produsul real - o abordare tipic Audi.

    Credibilitatea produsului este comunicata dincolo de orice indoiala, cu atat mai mult cu cat succesul masinilor sport quattro a conturat mai puternic imaginea Audi decat ar fi putut sa o faca campanii publicitare in valoare de milioane de dolari.


    Click pe imagine pentru marire.

    In 2005 s-au implinit 25 de ani quattro si pentru a aniversa acest eveniment s-a realizat un nou spot in aceeasi locatie, de data aceasta protagonistul fiind noul Audi A6. A fost mai mult decat filmarea unei reclame, a fost o demonstratie de tehnologie quattro. De aceea pentru obiectivitate, filmarile au fost realizate de o echipa a emisiunii stern TV, a postului privat de televiziune german RTL





    Mai jos va pun la dispozitie si 'the making of-ul' acestui ultim clip - de retinut este faptul ca sistemele de siguranta sunt pasive (sufa ce trece pe dedesubtul masinii nu este tractoare asadar, aviz carcotasilor)




    Va rog sa transmiteti mai departe aceasta poveste adevarata, atat de frumoasa!


0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.