.
-
Audi motiveaza angajatii pentru imbunatatirea serviciilor post-vanzare
Audi desemneaza castigatorii celei de-a doua editii a concursului anual „Audi Top Service”, competitie interna organizata la nivel regional de catre Audi AG in scopul cresterii calitatii activitatilor oferite de service-urile marcii.
La editia nationala au participat 23 de dealeri Audi, valoarea totala a premiilor fiind de 120 000 euro.
“Motivarea angajatilor interni este o parghie importanta pentru a creste constant gradul de multumire a clientilor. In acest sens, dorim sa pastram traditia concursului Audi Top Service care s-a bucurat de mare apreciere in primii doi ani in care a fost activat”, a declarat Iuliu Kolozsvari, director departament After Sales Porsche Romania.
Castigatorul editiei 2008 in Romania este Cybernet Auto Center Bacau, la ambele categorii: "Cea mai buna nota pentru oferta de mobilitate" si "Calitatea reparatiei". Pe locul 2, la ambele categorii s-a situat Nurvil Audi Ramnicu – Valcea. Suma oferita ca premiu este directionata in proportie de 70% catre echipa din service, iar 30% din totalul premiului acordat se utilizeaza pentru ridicarea standardelor de calitate ale serviciilor oferite clientilor Audi.
Distinctiile au fost inmanate la sediul Porsche Romania din Bucuresti, de catre Iuliu Kolozsvari, director departament After Sales Porsche Romania si Marian Stoide, coordonator retea service Audi.
Sursa: www.autoexpert.ro
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: