.
  • Am fugit, ca inchid astia la non-stop...

    Am gasit astazi, absolut din intamplare, un comment postat acum vreo 2 ani la un articol al Loredanei de la PRwave, si m-a facut sa zambesc! :o)




    Intr-adevar, “omul e o divinitate inlantuita de puterea circumstantelor” si evident “omul este cu mult mai mult decat ceea ce ar fi daca ar fi numai ce este”; ideile sunt aceleasi, exprimarea - stilul, inefabilul din noi e cel care face diferenta.
    Inca la birou, delirez de atata munca… randurile tale m-au rascolit… ca de obicei…
    Indraznesc sa scriu… si fug: am de platit facturi de la micuta mea garsoniera, sa fac piata, eventual sa gatesc supa mea preferata de ciuperci si pe care sa o pot savura macar de aceasta data.
    Inlantuit si eu la randul meu…
    Am citit mult Radu Tudoran: Victorie neinaripata, Un port la Rasarit, La nord de noi insine, trilogia familiei Alcibiade… au trecut ani de atunci… sa-l redescopar…
    Mi-e foame; mi-e dor deja de o bere la meciul de diseara din Uefa Champions League..
    “Degeaba-i universul infinit cand lumea mea e mica!”.
    Am fugit, ca inchid astia….
    :o))


    Link: http://loredana.prwave.ro/2007/04/04/intelepciune

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.