.
  • Ajutati-ne sa salvam o viata!


    "Numele meu este Elian Dan si locuiesc in Bucuresti, cu sotia (Ofelia) si fiica mea Ramona - Stefania in varsta de 5 ani.(aniversati pe 27.06).
    Pana la aceasta varsta fetita nu a avut nici o boala mai importanta doar obisnuitele raceli sau "rosu in gat" care au fost tratate prompt cu medicamentele prescrise de doctorul nostru de familie. Dar in ultima luna si ceva a inceput sa acuze dureri de picioruse, obosea relativ repede, drept pentru care am fost la medic si am facut analize.
    Bulversati de rezultat am fost la spitalul Grigore Alexandrescu unde le-am repetat. Au iesit mai proaste ca in urma cu cateva zile si atunci i s-a facut si o punctie, care, a facut-o suspecta de Leucemie acuta limfoblastica.





    Am fost trimisi foarte urgent la spitalul Fundeni (clinica de pediatrie, sectia Prof. Dr. Arion, medic curant Dr.Badea Tatiana) unde s-au continuat analizele precum si punctiile.
    Ne-au dat sanse de reusita in jur de 80%."


    Povestea Romanonei si modalitatea cum putem sa o ajutam le gasiti aici
    http://www.salveazaoviata.ro

0 comentarii:

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.