.
-
Revenirea unei legende a autoturismelor sport: Scorpion a lansat cea de a treia generaţie a modelului Scirocco
· Marti, 28 octombrie 2008, Scorpion a lansat pe plan local Volkswagen Scirocco
· Până la mijlocul lunii noiembrie, noul Scirocco va fi disponibil în întreaga Europă
· Cea de-a treia generaţie a modelului Scirocco se impune ca un autoturism sport disponibil 365 zile pe an• În iunie 2008, a început numărătoarea inversă pentru noua eră a modelului Scirocco: cea de-a treia generaţie a autoturismului sport va fi lansată pe piaţă în luna august. Prin varianta cu două uşi, Volkswagen pregăteşte revenirea unei legende – prin cele aproximativ 800.000 de unităţi vândute, prima şi a doua generaţie Scirocco au rămas în istorie ca modelul coupé Volkswagen cu cel mai mare succes din toate timpurile.
• Un clasic. În special prima versiune a modelului Scirocco prezentată în anul 1974 este considerată de multă vreme un clasic. Pentru că, spre deosebire de mulţi dintre concurenţii săi din perioada respectivă, modelul Scirocco conceput de Giorgio Giugiaro reprezenta un autoturism sport accesibil, care putea fi folosit în orice anotimp, oferind o siguranţă deosebită, graţie tracţiunii faţă.
Scirocco îmbină pasiunea şi logica
• Fascinaţie. Noul Scirocco extinde tradiţia. Modelul oferă plăcerea pură a condusului, un design inovator puternic, tehnologii de ultimă generaţie, precum reglarea adaptivă a trenului de rulare DCC şi noua cutie de viteze cu dublu ambreiaj cu 7 trepte DSG. Avantaj: valorificarea exclusivă a propulsoarelor turbo eficiente care dezvoltă până la 147 kW / 200 CP, spaţiu pentru patru adulţi, în ciuda liniilor sportive, un nivel foarte ridicat de siguranţă şi posibilitatea de utilizare în fiecare zi, specifică pentru orice model produs de Volkswagen. Preţul pentru acest amestec de pasiune şi logică este mult mai redus decât ar putea bănui cineva care examinează performanţele de bază ale modelului.
• Drumuri noi. Deşi cea de-a treia generaţie a modelului Scirocco continuă cu precizie ideea primei serii, Volkswagen a renunţat intenţionat la elementele retro. Din punct de vedere al concepţiei, Scirocco ediţia 2008 corespunde din punct de vedere al conceptului versiunii de bază: pentru că modelul, lansat la mijlocul anilor ’70 ca succesor pentru Karmann Ghia, a optat pentru soluţii noi din punct de vedere tehnic şi estetic.Design frontal revoluţionar
• Carcasa farului neagră lucioasă. Cea de-a treia generaţie a modelului Scirocco este primul Volkswagen care se impune cu un design frontal revoluţionar. Un element caracteristic specific este reprezentat de corpurile de iluminat cromate şi de interiorul lucios, de culoare neagră, al carcasei farului, o continuare a barei transversale a măştii radiatorului, de asemenea de un negru lucios.
• Imagine ireproşabilă de autoturism sport. Echipa de designeri a concernului Volkswagen a realizat un coupé combi cu o imagine ireproşabilă de autoturism sport. A fost creat astfel un nou model Volkswagen care depăşeşte limitele clasei din care face parte. Graţie acoperişului prelungit şi a lunetei aproape dreaptă, este oferit un spaţiu remarcabil pentru soluţii variabile, la care se adaugă un volum de depozitare de până la 755 de litri.
• Dimensiuni precise. Valorile de referinţă ale noului autoturism sport nu lasă loc de îndoială. Cu console reduse, Scirocco valorifică eficient ampatamentul de 2,578 milimetri pentru oferta de spaţiu. Noul Volkswagen se remarcă printr-o înălţime de 1,404 milimetri, o lungime de 4,256 milimetri, precum şi printr-o lăţime de 1,810 milimetri.Patru motoare turbo la lansarea pe piaţă
• Putere remarcabilă, cu un consum redus de carburant. O provocare la realizarea unui autoturism sport accesibil este reprezentată de propulsoare. Pe de-o parte, acestea trebuie să fie în mod obligatoriu agile, iar pe de altă parte economice şi accesibile. Există două abordări pentru soluţionarea acestui conflict aparent. Ambele se caracterizează prin cei trei litri: TDI şi TSI – propulsoare pe motorină şi benzină, cu injecţie directă, cu supra-alimentare.
• Un TDI şi trei TSI. La lansarea pe piaţă, Volkswagen va oferi modelul Scirocco cu două motoare TSI (118 kW / 160 CP şi 147 kW / 200 CP). La scurt timp se va adăuga un propulsor TDI (turbodiesel cu tehnologia Common-Rail, 103 kW / 140 CP), precum şi un alt motor TSI (90 kW /122 CP). Argumentul decisiv este că motorizarea de bază de 122 CP oferă un cuplu motor care va dezvolta, în condiţiile unei turaţii reduse, un cuplu motor maxim (200 jouli de la 1.500 rotaţii/minut). Consumul mediu de carburant de numai 6,1 litri la 100 de kilometri este o performanţă remarcabilă.
• Consum de 5,4 până la 7,7. Combinaţia dintre cuplul motor maxim şi consumul minim reprezintă un element de bază pentru gama completă de motorizare. În cazul celui mai nou TSI, care dezvoltă 160 CP, pentru 240 jouli este nevoie de numai 6,5 litri de benzină super fără plumb la 100 kilometri. Şi propulsorul TSI de 200 CP, care dezvoltă nu mai puţin de 280 jouli, se mulţumeşte cu numai 7,7 litri. Conform aşteptărilor, propulsorul TDI este cu adevărat impunător: o forţă de 320 jouli este obţinută cu numai 5,4 litri / 100 km. În mod suplimentar, toate motoarele de până la 160 CP respectă deja cerinţele normei Euro 5 *.
Două cutii de viteze precise cu ambreiaj dublu
• Cutie de viteze cu ambreiaj dublu cu 6 şi 7 trepte. În echiparea de serie, modelul Scirocco este dotat cu o cutie de viteze cu 6 trepte care permite o cuplare facilă şi precisă. Opţional, pentru cele trei propulsoare începând cu 140 CP, este disponibilă cutia de viteze cu ambreiaj dublu DSG. Pentru TDI, precum şi pentru propulsorul puternic TSI care dezvoltă 200 CP este disponibilă o cutie cu 6 trepte cu ambreiaj dublu. Puterea motorului TSI de 160 CP este distribuită în condiţii remarcabile, cu ajutorul cutiei de viteze cu 7 trepte cu ambreiaj dublu.
Tren de rulare sport cu reglare opţională în trei regimuri
• Tren de rulare inteligent. Noul sistem de reglare adaptivă a trenului de rulare DCC este adaptat perfect pentru modelul Scirocco. Reglarea nu se rezumă la caracteristicile amortizoarelor, ci continuă cu servodirecţia electromecanică. Reglarea adaptivă a trenului de rulare oferă trei programe: „Normal“, „Sport“ şi „Confort“. Argumentul decisiv este acela că, prin reglarea adaptivă a trenului de rulare, se obţine o îmbunătăţire permanentă a caracteristicilor de rulare ale modelului Scirocco. Pentru că suspensiile sunt adaptate continuu în funcţie de starea carosabilului şi de condiţiile de rulare. În mod suplimentar, sistemul reacţionează la accelerare, frânare şi la acţionarea direcţiei. Astfel este soluţionat conflictul între regimul sport, cu o reglare mai rigidă, şi cerinţele de confort.Dotări standard
• Program complet. Noul Scirocco va face parte din categoria celor mai atractive autoturisme sport în ceea ce priveşte preţul. Cu toate acestea, dotările standard ating standardele specifice modelelor coupé mult mai scumpe. Toate versiunile vor fi echipate cu jante din aliaj uşor de 17 ţoli, scaune pentru şofer şi pasager reglabile pe înălţime, volan şi maneta schimbătorului de viteze îmbrăcate în piele, scaune sport, spătarul banchetei spate rabatabil fracţionabilă în secţiuni asimetrice, geamuri acţionate electric, instalaţie de climatizare, ESP, sistem de asistenţă la frânare, şase airbaguri, servodirecţie şi, bineînţeles, un tren de rulare sport. Modelul de top, care dezvoltă o putere de 200 CP, beneficiază în linia standard de echipare de ţevi de eşapament cromate, de un plafon în nuanţa „negru titan” şi de un amplificator de sunet.
Trapă panoramică
• Acoperiş transparent. Lumina din habitaclu este asigurată şi de trapa panoramică de mari dimensiuni, disponibilă opţional, între montantul frontal şi cel central. Printr-o simplă apăsare de buton, trapa transparentă se ridică cu până la 39 milimetri. Dacă soarele este foarte puternic, este disponibilă o jaluzea. Dar acest lucru va fi necesar foarte rar, pentru că sticla din care este realizată trapa panoramică permite trecerea numai pentru 8,2 procente din radiaţia ultravioletă, 2,8 procente din radiaţiile infraroşii (căldură) şi 6,9 procente din lumina vizibilă.
Scirocco - Aspecte esenţiale
• Cutie automată de viteze: cutie cu ambreiaj dublu cu 6 şi 7 trepte;
• Caroserie: la cerere, cu trapă panoramică;
• Portbagaj: 292 litri până la 755 litri;
• Caracter: Autoturism sport autentic, accesibil cu spaţiu pentru patru adulţi, depăşeşte limitele clasei din care face parte;
• Tren de rulare: Punte faţă McPherson, osie multibraţ spate, ESP disponibil în serie;
• Culori: „Alb Candy”, „Rising blue metalizat”, „Deep black pearl effect”, „Reflex silver metalizat”, „Shadow blue metalizat”, „Beryllium gray metalizat”, „Dark maroon metalizat”, „Opal silver metalizat”, „Salsa red”, „Viper green metalizat” (ultima culoare, ca omagiu pentru prima generaţie a modelului Scirocco);
• Lansarea primei generaţii: 1974; 504,153 unităţi produse;
• Lansarea celei de-a doua generaţii: 1981; 291,497 unităţi produse;
• Design: Aspect de autoturism sport autentic, primul model Volkswagen cu un design frontal inovator, coupé combi cu acoperiş foarte lung (1,8 metri). Designer responsabil: Walter de Silva (concern), Klaus Bischoff (marcă);
Informaţii de ansamblu
• Dimensiuni: 4,256 mm lungime, 1,810 mm lăţime, 1,404 mm înălţime, ecartament foarte lat (faţă 1,569 mm, spate 1,575 mm);
• Propulsie: osia faţă;
• Gama de motorizare: 90 kW / 122 CP până la 147 kW / 200 CP, toate propulsoarele cu supra-alimentare, toate propulsoarele care dezvoltă până la 160 CP respectă cerinţele standardului impuse de normele de poluare Euro 5*;
• Motoare – diesel (TDI): 103 kW / 140 CP, 125 kW / 170 CP;
• Motoare – benzină (TSI): 90 kW / 122 CP, 118 kW / 160 CP, 147 kW / 200 CP;
• Limite de consum: 5,4 până la 7,7 litri de carburant;
• Sisteme de rulare de ultimă generaţie: Reglarea adaptivă a trenului de rulare DCC, reglarea automată a distanţei ACC (din primăvara anului 2009);
• Sisteme de informare şi divertisment: Două sisteme radio, două sisteme de radionavigaţie, un sistem de sonorizare Dyaudio de 300 wa]i, interfaţă media-in (USB);
• Lansarea pe piaţă: 29 august 2008 în Germania şi Marea Britanie, până în noiembrie în întreaga Europă, în ianuarie 2009 în Japonia;
• Locaţia de producţie: „Volkswagen Autoeuropa – Automóveis Ltda.“ în Palmela / Portugalia;
• Participare la curse: Prezenţă la cursa de 24 de ore pe circuitul Nürburgring în luna mai 2008, cu versiunea de concurs de 238 kW / 325 CP, cu dublă victorie la clasa din care face parte;
• Siguranţă: şase airbaguri, caroserie cu rigiditate remarcabilă, ESP, sistem de fixare Isofix pentru scaunele pentru copii, măsuri deosebite de protecţie a pietonilor, airbag pasager cu posibilitate de dezactivare (pentru scaunul pentru copii Reboard), în caz de impact - activare automată a luminilor de avarie şi de interior, deschiderea automată a portierelor, oprirea automată a pompei de carburant;
• Dotări standard: Includ jante din aliaj uşor de 17 ţoli, scaun pentru şofer şi pasagerul din dreapta reglabil pe înălţime, volan şi maneta schimbătorului de viteze îmbrăcate în piele, scaune sport inovatoare, spătarul banchetei spate rabatabil fracţionabilă în secţiuni asimetrice, geamuri acţionate electric, instalaţie de climatizare, ESP, sistem de asistenţă la frânare, şase airbaguri, servodirecţie cu funcţie de redresare, tren de rulare sport;
• Cutie de viteză disponibilă în serie: 6 trepte, manuală.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii: