.
  • In Memoriam - George Bucuroiu


    Cel mai important antrenor de tenis de câmp din Vrancea, George Bucuroiu (59 de ani) a decedat vineri seara (20 iunie 2008) în urma unui accident rutier produs pe şoseaua de centură a municipiului Urziceni. În maşina antrenorului se afla şi fiul său, tenismenul Răzvan Bucuroiu, care se întorcea din Capitală, după ce susţinuse examenul de licenţă la ANEFS. Băiatul antrenorului se află în stare foarte gravă la un spital din Bucureşti. George Bucuroiu a fost sufletul turneului internaţional de tenis „Vrancea Trophy“, desfăşurat la Focşani în urmă cu o săptămână, ajuns la a 5-a editie.


    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
    Cuvintele nu sunt destule pentru a exprima regretul celor care l-au cunoscut pe acest om exceptional...


    In Memoriam - George Bucuroiu


5 comentarii:

  1. Anonim says:

    nu l am cunoscut personal dar din susele altor persoane ,stiu ca a fost un om minunat,un om pe care te puteai baza..asa este..cuvintele sunt de prisos..
    Dumnezeu sa il odihneasca in pace!
    si da-le Doamne putere fiului si sotiei sa mearga mai departe..

  1. Unknown says:

    Pe George l-am cunoscut cind aveam 11 ani la turneul lui « unirea focsani ».El era primul meu antrenor de tennis din rominia si pentru mine era cel mai respectabil, si cinstit om. In toate dificultatile mele el ma sustinut si ma incurajat intodeauna. Imi pare rau ca nu am tinut legatura ultimii ani ca sai exprim multumirea si gratitudinea mea. Inca o data iti multumesc pentru tot George. Razvan imi pare foarte foarte rau. Dumnezeu sa il odihneasca in pace!
    Eduard Zarea

  1. Anisoara says:

    durerea este inca mare,lacrimile nu se vor usca repede

  1. Flyjul says:

    Un om remarcabil care a schimbat vieti elevii erau viitoarele diamante ale tenisului romanesc. un om la care ai gasit o vorba buna in orice moment al vietii tatle atat de sportiv cat si in viata ta privata. un om de milioana, am fost unul dintre elevi lui mi-a fost ca un tata si acum dupa acesti ani care au trecut de la moartea dansului am lacrimi in ochi cand imi amintesc de el. Dumnezeu sa il odihneasca in pace

  1. Anonim says:

    Merg la teren si inca il vad cu ochii mintii acolo.....inca ii aud glasul .....rar asemenea om,D-zeu sa il odihneasca in pace .......scriu si am lacrimi in ochi....domn' profesor ,ai lasat in urma multe amintiri frumoase.

Leave a Reply

xiaomi

Descarca gratuit peste 3750 de melodii karaoke, romanesti si straine.